# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': ehhh..eh kita kongsi tarikh sama..tapi lain tahun :)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 8, 2011

ehhh..eh kita kongsi tarikh sama..tapi lain tahun :)

salam...lorr... aku lambat la tau pasal ni...kata MINAT HARIMAU MALAYA :)...pagi ni jalan2 kat blog jejariruncing dapat tau yang hari lahir aku sama la dengan EN. APEX bf si ELIA tu ..hihihi..berkongsi tarik lahir sama tapi lain tahun...aku TUA, penjaga GOL kebangsaan tu muda :p..hohoho..

PENJAGA GOL KEBANGSAAN

masa sekolah dulu selalu aku pk...teringin nak tau sapa yang punya tarikh besday sama ngn aku....kawan baik aku 6hb jan..so tetiba tahun 2011 ni, baru jumpa....pemain kebangsaan yang tengah2 HOt sekarang ...hahhaahh (KHAIRUL FAHMI CHE MAT)

apa2 pun SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN ye...moga terus suksess.. ( agk2 en apex @ awek dia baca tak?)

PEMINAT BOLA SEPAK :p


p/s: mata kami dua2 sepet...hahhahahhaha tu la persamaannya.. :p (sori erk ELIA..just peminta bola jerk..ngeeeeeee)

2 dah tinggalkan jejak:

Emy Amir said...

alamak! sama la plak! ekekeke

happy birthday sue! happy birthday! semoga Allah memberi kebahagian yg berpanjangan dan dimurahkan rezeki dan...dan merahmati sue dunia akhirat! ;)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

k emy: hihihi tu la baru jer tau..ngeeeeeee TQ2...MUDA LAGI KAN sue :P