# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': jumaat dah!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 14, 2011

jumaat dah!

salam...owh jumaat yang begitu dingin sekali...hihihihi

sepoi2 jer angin time nak gi kjer pagi tadi... :p

erm...tetiba pagi ni nak story pasal BERDIKARI???? sapa yang hidup senang kat sini?? yang x pernah berdikari? oooo saya tau pasti ramai di luar sana yang hidup senang..x pernah langsung berdiakari..tapi RAMAI juga kat luar sana yang selalu hidup berdikari...

korang rasa bagus ke tak bagus berdikari ni? bagi aku, susah ke senang ke seseorang tu harus ada sikap hidup berdikari...kita bukan selamanya senang kan?? mana tau TETIBA datang ujian..masa tu baru nak belajar berdikari mmg PAYAH dik non...

APA yang buat kita rasa nak BERDIKARI? salah 1 mungkin x nak menyusahkan orang lain...atau mungkin kita telah dididik dari kecik oleh keluarga...atau mungkin EGO? eh ada ker orang berdikari sebb ego? mungkin ada kot...

selagi kita boleh berdiri atas kaki sendiri teruskan la...andai kita x berdaya, mintakla pertolongan dengan cara yang baik..

p/s: duk kat KL ni tanpa keluarga juga BERDIKARI :(....tapi kalau mahu hidup berdikari atas alasan tidak mahu dikongkong keluarga...baik jgn! (selalu remaja :p)

p/s lagi: esok cuti...bagi yang cuti...syok erk korang..huh, aku keja!

1 dah tinggalkan jejak:

Peri PiA said...

yakin boleh!salam jumaat ;)