# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': jumaat datang lagi :)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 21, 2011

jumaat datang lagi :)


salam...apa khabar korang...

semua muka macam malas jer kjer hari ni...eleh tipu...termasuk la aku..ngeeee

pagi tadi dah makan roti sardin 2 keping n air masak (kul 830..) ni dah lapa balik! haihhhh perot apa ni...tgk2 dalam laci doremon meja aku tu jumpa la nesvita..erm bancuh r..

teringat member aku cakp semalam yang dia nak diet punya pasal...tahan makan...pagi minum oat...lapa lagi minum oat lagi...sampai kyg ahhahahahaah..klu aku lapa lagi terus jer makan nasi...hambik ko....(masing2 punya cara diet :p)

se'mug' nesvita

mug ni sempena pembukaan cawangan ke 500 KFC

hahahah..saja nak tunjuk mug sebenarnya..eh eh..xde r betol2 perot aku lapar balik...padahal baru kul 10...hari ni x bawa bekal..so kna kuar rehat nnt :(

semalam cuti, pagi wat kjer umah (bese r pompuan...uruskan umah la ) ptg baru kuar.

okeh jom sambung ngular...ngeeeeeeeeeee kje la..

p/s: knp dalam msg pun senang jer nak gaduh...adussssss sentap tau :(

4 dah tinggalkan jejak:

::alwaniamalini:: said...

weee... sy x cuti semalam tp hari ni cuti ehehehe... keje keje jgn ngular! :P

[s][u][e][h][a][n][n] said...

alwani: hihihi..baikkkkkk nak keje kuat2 la ni :p

misscrab said...

sebab nada baca msg tu tak sama dengan nada org yg type...ngeee...
aku period pain....

Solehah said...

nak jgk mug tu..bekenan.