# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': JUMPA AYUNAR!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 17, 2011

JUMPA AYUNAR!

OKEH2....sabtu lepas kan aku cakap aku nak gi UPM....tq pada resa n wati yang ajk...maklumla kan aku ni idak ade transport.huhuhu...selalu tgk dia ni dalam blog jer...mmg ramai la follower dia ni...rasanya kat sini ramai gak yang selalu tgk dia dalam blog....bila ada peluang nak tengok live bertemu face to face mmg la teruja ( wah...macam nak jumpa artis kan?)

alhamdulillah la masa kitorang sampai, ayun dah ade n x ramai lagi orang time tu..ramai jugak booth2 yang ada dari blog2 yang selalu aku singgah gak..tapi lupa la pulak apa namanya huhuhu (ampun)

mmg rambang mata n rasa byk benda nak beli...baju, tudung, sepit2...macam2 la.. ade duit leh rembat semua :p..okeh2 berbalik pada tujuan utama...mmg nak sgt jumpa AYUNAR ni...cantik orangnya macam dalam blog..sgt2 peramah n lembut :) aku beli lagi anak tudung 3tone kat tempat ayun ni...so korang2 yang suka shopping online jgn lupa gi blog dia...x lupa jugak blog shopping aku yang baru sgt2 tau nak jugak promote... okeh2 jom layan pic kat bawah..........yuhuuuuuuuuuuuu

resa, ayun, wati

turn aku pulak :)

kami semua :) :)

i like pic ni...cantik tol dia ni..huhuhu

resa sedang tunjuk barang yag dibeli :p

sungguh aku x reti nak senyum nampak gigi ...

pas dah beli n ambik gambar kitorang jalan2 pi booth lain lak...dalam kul 2, kitorang gerak la balik..resa ade agenda lain n aku n wati pun ade agenda lain...

P/s: balik tu jammed n perot lapa, sib wati dah siap2 masak sebelum kuar...almaklumla aku kan sabtu kjer :) tapi kitorang x terus balik...mana kitorang pgi??? next entry erk hahahhahaha.

1 dah tinggalkan jejak:

mama affan said...

wah..jalan jer korang..best2!..hehe..