pemandangn kat sana...bila dah berpeluh rasa nak menyelam dalam air tasik tu (ade berani?) hik hik hik
gadis2 duk jap....1 2 3 senyum..# # 2 # 3
pemandangn kat sana...bila dah berpeluh rasa nak menyelam dalam air tasik tu (ade berani?) hik hik hik
gadis2 duk jap....1 2 3 senyum..Dikemaskini oleh saya :) [s][u][e][h][a][n][n] at 9:43 AM 2 dah tinggalkan jejak
gadis di tepi tasikDikemaskini oleh saya :) [s][u][e][h][a][n][n] at 12:40 PM 4 dah tinggalkan jejak
TAG BEG KEROJE
1. sila ambil gambar beg yang anda bawa ke kerja (kalau ada 2-3 pun, masukkan sekali)
nyatakan sebab- sebab anda suka bag kerja anda itu.
x nampak????nih aku bagi lagi dekat
sebenarnya ni kira dah kemas la....segala sampah n resit baru aku buang tadi...tapi aku sebenarnya mmg suka kemas beg kje ni...takut plak klu serabut sgt nnt x psal2 aku gi kje bawa tikus...hik hik hik
LV kesayangan aku...
beg make up aku...(dulu barang2 ni sgt bersepah dalam beg..sekarang tidak lagi...)dalam beg tu ade lipstik...minyak wangi..bedak compact..eye liner..maskara..handplus n pendrive (ni termasuk make up ke :p)Dikemaskini oleh saya :) [s][u][e][h][a][n][n] at 9:43 AM 7 dah tinggalkan jejak
huhuhu aku memasak lagi...kali ni menu yang aku x penah masak...penah makan n tgk kat kedai jer...terutama makan ngn nasi lemak....ni la menu tu...
.jpg)
Dikemaskini oleh saya :) [s][u][e][h][a][n][n] at 11:25 AM 0 dah tinggalkan jejak
dah lama rasa x tulis kat cni....wawawaw aduyai....lenguh2 badan aku..penat tol 2 3 hari ditemani lambakan fail...rasa nak muntah pun ader...erm bila kat opis plak berbagai ragam n kje lain plak menanti...pergh...apa nak buat makan gaji kan... korang penah rasa kesunyian tak??? (mulala aku nak mengada ngada ni) bukan apa..kadang rasa dalam diri ni kosong...cam xde apa2..hari ni kje banyak kat opis..internet plak aku x tau nak ibaratkan macam hapa...mati segan hidup x mau kot..nak transfer duit yang x berapa byk jumlahnya tu pun dekat 10 kali cubaan tau...bengang giler..macam2 aku pikir dalam kepala ni...
Dikemaskini oleh saya :) [s][u][e][h][a][n][n] at 1:15 PM 5 dah tinggalkan jejak
Dikemaskini oleh saya :) [s][u][e][h][a][n][n] at 11:25 AM 1 dah tinggalkan jejak
fuhhh terasa lama tul x masak kan...memandangkan cuti kali ni agk bz so ini je la yang sempat aku masak..masih lagi mengekalkan ciri2 yang simple tapi sedap...hahahha
Dikemaskini oleh saya :) [s][u][e][h][a][n][n] at 9:27 AM 0 dah tinggalkan jejak
Rukun Iman ada enam (6) perkara :
(1) Beriman kepada ALLAH SWT
(2) Beriman kepada Malaikat-malaikat
(3) Beriman kepada Kitab-kitab
(4) Beriman kepada Rasul-rasul
(5) Beriman kepada Hari Kiamat
(6) Beriman kepada Qada dan Qadar
Rukun Islam ada lima (5) perkara :
(1) Mengucap dua kalimah syahadat
(2) Sembahyang lima waktu
(3) Berpuasa sebulan dalam bulan Ramadhan
(4) Menunaikan zakat
(5) Mengerjakan Haji
Sahabat yang baik, apabila dipandang wajahnya..
membawa mengingati الله.
Mendengarkan kata-katanya..
menambahkan ilmu.
Terlihat gerak gerinya..
meninggikan takut kepada الله.
Berkawan dengannya..
berjuang ke jalan الله..
dan janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya tiada berputus asa dari rahmat Allah melainkan kaum yang kafir. -Surah Yusuf ayat 87.
MEMBALAS KEBAIKAN DENGAN KEJAHATAN ADALAH PERANGAI YANG SERENDAH-RENDAHNYA. MEMBALAS KEJAHATAN DENGAN KEJAHATAN, BUKANLAH PRIKEMANUSIAAN. MEMBALAS KEBAIKAN DENGAN KEBAIKAN ADALAH HAL BIASA. MEMBALAS KEJAHATAN DENGAN KEBAIKAN ADALAH CITA-CITA KEMANUSIAAN YANG SETINGGINYA.