# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': 1..2..3 lari
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 13, 2009

1..2..3 lari

adoi...sakit kaki la...sakit perot la..camne nak lari lagi ni...dah 18 pusingan(jgn percaya) hahahha aktiviti jogging petang tu sgt nyaman...ramai orang, angin sepoi2 bahasa melayu...klu x kna gaya leh berlaga2 la ngn orang ramai yang turun kuar ptg tu semata2 atas 1 tujuan murni (riadah) hhahaha tapi ptg tu aku x berapa sgt nak sihat so larian aku x bpe bagus sgt la, pergerakan sgtlah terbatas...kah kah kah selain dapat membuatkan minda aku sihat sekurang2nya aku x la sakit kepala asyik ngadap tivi je time cuti :( bila free lagi kita pegi lagi erk kengkawan...

gadis di tepi tasik

sempat gak aku berposing..tu pun aku dah ckup risau..lepak2 jap pastu kitorang sambung jalan kaki 100 meter lagi..hhahahahha erm hari tu aku de cakap kan kat mana tempat aku gi jogging ni..dekat jer ngn umah aku kg melayu tu..aku jogging kat TAMAN TASIK AMPANG HILIR...klu korang nak pg sila la..baru je buka tempat ni..tapi ok la tuk beriadah..nak pgi pagi pun ok..ptg lagi ok cuma ramai ckit la orang..n klu kna kacau tu pekakkan je telinga...hahahahah

muka penat :p

daaaaaaaa...lain kali aku datang jogging lagi..

4 dah tinggalkan jejak:

ney. said...

aku baru tepk nak pegi sana nak jogging jogging. tiba-tiba aku teringat "aku kan x jogging" terus aku batalkan niat.

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ala...jalan2 hirup udara segar pun ok pe.. :p

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ada jumpa pakwe2 jogging tak???
sempat cuci mata tak???
wakakakka

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ade gak jumpa laki...tapi urm bese r bebudak bawah umur...hahahha yang separuh laki separuh pompuan pon ade gak...hihihi