# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': yang kalut difikiran (cam tajuk lagu jerk..hihi)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 18, 2009

yang kalut difikiran (cam tajuk lagu jerk..hihi)

fuhhhh stresss nyer...huhuhu klu gi ckek kat dokter mau kna serangan darah tinggi nih...(mintak2 dijauhkan la) macam2 aku rasa pagi ni..kje nak kna siapkan..dah la bahasa omputih yang aku kureng sgt la pandai..ade x pil untuk jadikan seseorang tu bersabar ker...wawwawawawa hbis x cun muka aku pagi2 ni bila tertekan..dah la malam tadi pun kawan aku x mo msg..xpe2 nak aku diam erk...aku x mau msg ngn sesapa dalam masa 1 bulan..(boleh ke) hari ni baru 18 jun...xkan la nak datang bulan kot...asyik nak marah..stress n aku x mampu nak senyum lagi...huhuhuhu (aku x gila n xmo gi tg rambutan) :p agaknya aku x cukup tido n terlebih makan kot...kah kah kah kna cari masa nak release tension ni...best kan klu dapat:

jalan2 tepi pantai sambil sepak2 pasir
kutip kulit siput tepi pantai
makan aiskrim
dengar2 lagu yang tenang

kawan2 bila kita nak jalan2 lagi ni :p ...bawa la aku....huhuhu sementara korang masih bujang nih...aku on jer...(ditujukan khas buat mereka yang bergelar kawan2 aku) klu x aku akan balik kg la selalu...kat kg aku pun syok gak...ade mak+abah +ucu + 2 kanak2 yang sedang membesar bagai johan) n yang best ade bantal busuk aku yang petak kaler merah..(yang dah bertukar kaler)rindunya...

bulan ni bila erk nak balik kg??? dalam kotak fikiran aku mungkin 4/7 @ 11/7/09..insyaallah klu xde aral melintang..aku nak releks puas2 kat kg..nak makan masakan mak..nak main2 ngan budak kecit..

k la nak pgi tenangkan kpala n hati ni dulu...sambil makan kepek pisang didatangkan khas dari sabah huhuhu(tarik nafas dalam pas tu hembus)buat sampai 16 x daaaaaaaaaaaa

1 dah tinggalkan jejak:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hahahha
meh ikut aku pi ulu yam tenangkan fikiran ko...
ntah2 ko tambah stress tgk mak mertua aku hahahahah