# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': huhuhu.. :(
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 30, 2009

huhuhu.. :(

dah lama rasa x tulis kat cni....wawawaw aduyai....lenguh2 badan aku..penat tol 2 3 hari ditemani lambakan fail...rasa nak muntah pun ader...erm bila kat opis plak berbagai ragam n kje lain plak menanti...pergh...apa nak buat makan gaji kan... korang penah rasa kesunyian tak??? (mulala aku nak mengada ngada ni) bukan apa..kadang rasa dalam diri ni kosong...cam xde apa2..hari ni kje banyak kat opis..internet plak aku x tau nak ibaratkan macam hapa...mati segan hidup x mau kot..nak transfer duit yang x berapa byk jumlahnya tu pun dekat 10 kali cubaan tau...bengang giler..macam2 aku pikir dalam kepala ni...

berat badan yang semakin x terkawal
kewangan yang x berapa nak kukuh
kesihatan yang ala2

pasal boyfren??? (ni aku malas pk sebb aku single)
pasal sandal@ kasut

baju...bla bla bla

serabut kepala aku ni...menda2 ni mana leh bawak kat opis...sakit pale nnt... k la nak makan la...x best tol makan sensorang...x feel..

5 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

oit...along

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ye aku ni..huhuhu

Emy Amir said...

heheh...sila jangan 'kosong' diri... ajak encik kekasih gelap kuar...hikhikhik

[s][u][e][h][a][n][n] said...

erm mane de encik kekasih gelap :p nak kna cari gak ni...huhuhuhu

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

wakaka
ko ajak la aku, aku kan ada hahaha