# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': tido cukup awet muda :p
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 14, 2010

tido cukup awet muda :p

salam..ahhahaha tajuk mmg xde kna mengena langsung :p

bila mimpi best bangun tido mesti senyum2...golek2 kat tilam..rasa nak sambung balik mimpi tu..leh pulak cakap dalam hati esok leh mimpi best lagi tak?? cehh

bila mimpi yang menakutkan, bangun mesti muka cuak giler...terus istighfar byk2..telan air liur..pandang kiri n kanan...pk dalam pala huh apa tadi tu?? jadi betul ker??? kadang sampai lupa hari...hari apa ni?? dah kul bpe?? owh hidup lagi aku (sambil raba perot) macam2 hal la..hahahahaa

tu la keadaannya bila tido x basuh kaki..(eh betol ker).. yang pasti nak tido jgn lupa ambik air wudhuk, baca doa sebelum tido, maafkan semua salah orang pada kita..cnfm tido lena...ni tak..nak tido terus tido jer..doa x baca..kadang sumbat telinga ngn headfon terus tido...pk yang bukan2 sebelum tido n dendam @ marah giler kat orang ker... tua la jadinya..

p/s: sebelum tido baca novel...alasan nak bagi hero dalam novel masuk dalam mimpi..kah kah kah

1 dah tinggalkan jejak:

eT said...

hehehe...
me b4 tido kene hug baby...
xleh nk baca novel..:p