# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': saya bangga...saya bangga...terima kasih :)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 30, 2010

saya bangga...saya bangga...terima kasih :)

kami juga bangga (RAKYAT MALAYSIA)


salam khamis....ALHAMDULILLAH.... PIALA AFF SUZUKI 2010 jadi milik kita..:) hahahhahaha berkat usaha anak2 didik K. RAJAGOBAL akhirnya kemenangan berpihak pada kita...SYUKUR.


wah2 intro x hengat tuuu...ntah la aku excited n kagum sgt...perlawanan malam tadi cukup mendebarkan ...sampai rasa nak demam + x senang duduk nak tunggu 90 minit tu berakhir...hihihi..aku mengaku dulu aku x suka sgt la nak bercakap pasal bola ni...sebb x reti n pasukan kita selalu jer kalah..tapi tidak lagi sekarang :)

pagi ni sarapan roti ngn sardin dengan sangat2 ceria akibat dari kemenangan malaysia malam tadi...erm CONTEST 3WOMEN pun dah berakhir sebb dah ada pemenang 0001010...

p/s:KHAIRUL FAHMI...SAFEE SALI...ngeeeeee nama yang jadi sebut sebutan...saya suka.....minat semua pemain malaysia...erm Amri yahyah juga :)

p/s lagi:owh...CUTI UMUM ESOK...yeay...terima kasih PM..

3 dah tinggalkan jejak:

rakiah haji husin said...

raja gobal la...

fikaryna said...

tima kaseh pm..n slamt bercuti!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ketam...excited sampai salah eja

ryna: selamat bercuti jugak :)