# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': pagi selasa nan indah
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 21, 2010

pagi selasa nan indah

salam

huh pagi yang sungguh dingin...aduh malas nak pgi kje..hahahaha alasan

rata2 cerita kat blog pasal eksiden teruk bas semalam berdekatan cameron tu...takziah la pada semua yang terlibat..ngeri aku baca ade yang putus2 anggota badan ni..

pagi2 dah sakit perot n pinggang..kaki dah kejung2 ni.tapi tetap nak update blog..sori la aku mmg jarang ada cerita menarik..(sebelum ni pernah ke ade cite menarik? :p) x kisah la kan...kata blog ni diari..tulis jer la pape pong.

korang dah sarapan?? aku makan roti tuna pagi ni..n lepat pisang 1. hihihi air?? minum air masak sudah :)

p/s: urm dah nak penutup 2010 ni?? korang gi bercuti kat mana? huhuhu aku duk umah diam2 titik.

1 dah tinggalkan jejak:

Peri PiA said...

salam,ha'ah pagi yg sejuk ;)

teringin nak bercuti