# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': hari rabu 22/12/10
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 22, 2010

hari rabu 22/12/10

salam...pagi rabu...

hari ni cuaca ok, pagi2 bangun tido siap2kan nak bawa bekal, goreng telur dadar bagai..hari ni bawa nasi goreng n telur dadar jer..stok makanan basah lom gi beli lagi...mgu depan la kot.

bese aku kuar umah 740..hari ni macam lambat lak..750...kalut la aku...sib sempat tepek make up ala2.. :p padahal sampai opis tetap awal lagi 840..selalu 830.hihihi

otw gi kje tadi nmpak seorang pompuan naik moto, tapi dia x pkai sweater...dia pakai kemeja...lor, nmpak la belakang dia...naik moto guna sebelah tangan..ye r tangan sebelah nak cover baju tu supaya x nmpak spender...isk isk bahaya tul..moral len kali jgn lupa pkai sweater n pkaila baju yang agk labuh skit..jgn bahayakan diri..

okeh2..selamat bekerja semua...

p/s: aduh.. akibat kalut kuar umah tadi lupa baca doa kuar umah...teruk tol aku ni :(

3 dah tinggalkan jejak:

ejaMaria said...

rajin nye buat sarapan...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

k ejamaria:hihihi rasa seronok lak gi kjer bawa bekal walaupun macam2 orang kata kat saya bawa bekal gi kjer :(

Peri PiA said...

salam,bgs rajin bwk bekal :)