# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': sejuk...lapar..ngntuk huhuhu
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 7, 2010

sejuk...lapar..ngntuk huhuhu

sesejuk ni klu dapat makan sup2 mmg terangkatlah...sekarang ni kat luar tu hujan lebat sesangat...bos lak dah pi kuar meeting...jadi harus apakah yang aku nak buat kat opis??? tido??? huh x bagus betol la klu itu yang aku nak buat...

pejam mata barang 10 -15 minit ok kot kan...dari tadi dok pk nak makan per...actually dah habis time lunch...tadi x berapa nak lapar...tetiba hujan lebat diikuti guruh n kilat bagai serta merta lapar tu menerjah pewot aku...hahahahah

k la nak pi cari makan ni...(pekena tomyam panas2 @ sup best ni...)solat pun x lagi...jmpa lagi next n3..tata

P/S: knp hujan selalu dikaitkan ngn lapa....arghhhh malas mau pk..

3 dah tinggalkan jejak:

fikaryna said...

su..kebetulan td ryna balik t/hari sbb en.fika cuti kan..ryna ada masak tomyam, kalau sue jiran ryna dah kasi dah ni..hehe..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ryna: wah sedap! meh ckit :p

sI tEDI said...

ari ni ni makan ikan goreng . he he he