# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': happy..sedih..macam2 perasaan aku huhuhuhu
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 13, 2010

happy..sedih..macam2 perasaan aku huhuhuhu

salam semua...alhamdulillah aku dah balik ke berblog hahahahha...(baru tinggal beberapa hari jer) ok x mo cite panjang aku mulakan dulu dengan bismillah.. cuti baru ni aku gi muar meraikan perkahwinan kawan sebilik aku...(wawawawwa sapa nak temankan aku pas ni) bese r klu dah namanya kawan kawin macam2 la perasaan ketika tu..okeh2 x mo emosi2..kang x sempat habis cite aku banjir lalalaa..korang tgk la buah tangan yang aku bawa balik dari muar ni huhuhu.

aku ngn wati masa sebelom bertolak n kat perhentian mana ntah lupa :p

sebelum upaca tukar2 baju...kami posing dulu malam tu...

persalinan 1 malaysia hahahah lagi 2 helai baju aku x sempat tgk :(

dalam bilik teman dayah sebelum nikah

mesti korang berdebar2 kan ahakkkk

1 pun pic ko x pandang kamera erk apai :)

cantik x tudung dayah tu...aku la ngn dayah yang pilih hahahah

sain2 jgn x sain...lafaz akad pengantin laki n pompuan

saat yang paling menyedihkan masa ni la...sedih mak nyah :p

alhamdulillah..kami dah jadi suami isteri

bersama mas kawin 77 hengget :)

sebelum acara batal air semayang

amboi suka ko erk

x tau nak pandang mana dah kan??

apai pakaikan gelang kat tangan isteri tersayang

cium tangan hubby tu dayah :)

ciuman suami untuk isteri

cium lagi :p

mesti ko letih nak bergambo kan??

kan dah kena piat telinga tu...atas pelamin pun ko sempat jawab call...

1 lagi momen yang sedih :(

pelamin yang sgt2 cantik

kat atas pelamin yang indah



tiba2 aku rasa sedih tgk gambar ni :(

wati n dayah

macam2 gaya dah...merahnya mak ngah :)

bersama antara sepupu dayah...

pengapit pompuan ni anak buah dayah huhuhu ko pulak yang over erk

bersama keluarga belah lelaki

masa yang ditunggu2..aku dapat gak duit syiling 20 sen :)

bersama staff itnm tempat dayah keje

masa ni dah tukar baju huhu nak balik kl dah :(

jenuh photografer ajr kami posing ahhahah

x tau aku nak bergaya camner dah

kad kawin..n barang2 dari pengantin

okeh semunya dah berjalan dengan lancar...aku sebagai kawan doakan ko akan berbahagia sampai akhir hayat...actually pas ni dayah masih duk ngn aku kat umah sewa lagi memandangkan masing2 berkerja kat tempat yang berasingan...buat sementara waktu ni apai duk perak n dayah duk kl..hope pas ni salah sorang akan dapat berkorban tuk tukar tempat kerja..mudah2 han..

erm aku tumpang gembira la bila kawan aku dah kawin ni..walaupun dalam hati aku sedih huhuhu tapi x pe r..dah sampai jodoh dia..terima kasih untuk dayah sekeluarga atas layanan masa aku ngn wati kat muar tu...ntah bila lagi nak datang sana..mintak maaf la apa2 yang terkurang erk..sepupu2 n anak buah ko pun peramah..lagi2 si farah tu..sib dah kenal farah ni lama..ok jumpa nnt jgn lupa balik ampang erk..teman aku huhuhu

P/s: DOAKAN YANG TERBAEK UNTUK KENGKAWAN

9 dah tinggalkan jejak:

sI tEDI said...

suami dia ada rupa tomok sket. he he

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tedi: ko orang ke berapa ntah cakap macam tu huhuhuh

ejaMaria said...

lupa nak pesan kat Sue, len kali klu pegi kenduri kawen kawan yg dekat 'curi' sirih pinang dia sikit... jgn sampai org prasan la pinang tu hilang... hehehe... jgn britau org lain tau... ni petua nak memudahkan jodoh... insyaAllah
jgn salah paham pulak part 'curi' tu... amik sirih pinang je... menda lain jangan! :)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

k ejamaria: aah mmg pun penah dengar petua tu.. rasa nak ambik gak sireh pinang tu tapi....x pe r huhuhu

[z@ck] said...

cantik persalinan yg merah tu

ejaMaria said...

ade tag untuk Sue... amik ye...

fikaryna said...

sue..dok atas pelamin dah ada gaya dah..

hans said...

wah
banyak betul gambarnya yer
ikut turutan masa lak tu

p/s : Review Film : Mantra Filem Seram Paling Terbaik Keluaran Metrowealth?

Emy Amir said...

Selamat Pengantin Baru dayah! memang cantik tudung yg korang pilih tuh...hehehehehe

haah sue, dok atas pelamin dah ader gaya dah....ekekekeke