# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': menyumbangkan lagu...nangis la korang kalau dengar...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 5, 2010

menyumbangkan lagu...nangis la korang kalau dengar...

jumaat malam hari tu sempena nak memenuhi hajat dayah yang nak tamatkan zaman bujang dia hujung minggu ni, kitorang keluar gi karaoke...hahahahha selalu aku tgk n dengar jer orang cite2..kali ni aku pgi gak la..erm kitorang just ambik sejam jer..mmg la x cukup lama memacam lagu rasa nak nyanyi...

sempat lagi sebelum kuar

aku jer terbabas tema merah hitam malam tu..hik hik hik

kat wangsa maju

dan sebenarnya...

hajat..haida

gantung..melly

hihihi nyannyi ke tido?

lagu apa erk time ni..cari jodoh kot hahahhaha

x leh cari makan la melly pasni ahakkkk

lagu kak mas pon ada :p


Lepas menunggu yang agak lama kitorang dapatla bilik n kitorang ambik sejam jer...antara lagu2 yang berjaya kitorang sumbangkan malam tu lalalallala

yuna- dan sebenarnya
tenda biru
hajat-haida
stacy-pakai buang
lagu untukmu -meet uncle hussein
dua insan bercinta
gantung-melly goeslow
wali band-cari jodoh
lagu kita-aizat
mas idayu-senggol senggolan, cubit cubitan

huh tu jer kot rasanya...paling mencabar vokal aku bese r lagu untukmu hahahahahah

kul 11.30 kitorang balik la...x makan lagi masa ni..lapar la pulak...cnfm tempat makan ramai orang...brazil lawan belanda tu....

cepat2 hujan la ni....

skema tol gambar ni..

pas nyanyi2 pi cari tempat makan lak...erm makan kat ngn umah sewa jer...dah ngntuk n penat..sore pun dah xde...aku kjer esoknya plak tu...kul 12.40 kitorang dah sampai umah...hihihi len kali la klu de masa kita kuar lagi...erk..

P/s: tetap kul 2 pagi aku tido melayan msg huhuhuhu




2 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

patut la brazil ku kalah...huahahaaa.sejam kena bp ingget? iyer ke ingget?

Emy Amir said...

cewah!cewah!layan karok rupernyer korang2 nih! hehehehe

selamat pengantin baru dayah!

ps: macam puteri umno pun ader korang malam tuh...ekekekeke ;)