# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': kejap dah sabtu....masa begitu pantas meninggalkan kita semua..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 17, 2010

kejap dah sabtu....masa begitu pantas meninggalkan kita semua..

rasa macam baru jer sbtu aku gi muar..tup2 pejam celik pejam celik dah seminggu

seperti bese hari sabtu kna kjer...

minggu ni nak pi umah alang la..windu lak ngn anak2 burung tu... (syakir n dzakkir)

erm sibuk asyik dok baca petua tu..petua ni...yang penting rajin..kuat semangat n jgn la memula jer beria buat!


P/s: tgh rajin nak putihkan muka ngn asam jawa + limau nipis..try la :) ntah putih macam mana la yang aku nak...bak kata kawan aku ko nak sama kaler ngn dinding ker ahakkkkk

2 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

weiii...dh tak cukup putih ker?

hans said...

masa memang berjalan pantas skrg
sedar2 dah nak habis bulan 7


den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis