# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': mata knp ko nangis jugak....
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 7, 2010

mata knp ko nangis jugak....

sesekali layan cite hindustan di waktu cuaca yang amat sejuk di luar tu mmg layan...budget tidak mahu nanges...dah jauhkan tisu n tuala kecik supaya aku tabah setiap kali tgk cite hindustan yang ala2 sedih ni..tapi sob sob....x leh tahan la wei..sedu sedan ala2 manja gak aku tgk cite ni..KAL HO NA HO... rasa dah byk kali aku tgk...SRK la sapa lagi..tu yang aku syok tgk

sudah2 jgn la amalkan selalu xde pekdah pon :p

P/s: laki nanges x klu tgk cite sedih??? mesti tak kan??? tgk bola pun kadang2 sedih sebab kalah hahahahha

3 dah tinggalkan jejak:

sI tEDI said...

he he he he
aku dah lamaaaaa x laayn industan!

el said...

laa tgk cite hindustan ke
hehehehe

fikaryna said...

aah la..dah lama x layan hindustan..huhu..