# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': jumaat yang tenang...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 25, 2010

jumaat yang tenang...

salam hari jumaat...syukur alhamdulillah atas segala nikmat yang Allah beri pada kita sume...hari ni aku nak kongsi sesuatu ngn korang...aku jumpa artikal pasal Ujian dan Dugaan Tanda Allah Sayang...aku terpanggil nak baca n aku harap leh share la sesama erk...

Lepas baca mmg rasa sedar n insaf sgt dalam diri...mesti kita rasa bila dugaan datang kat kita Allah x sayang kita kan??? astagfirullah...salah dugaan kita tu...tu la tanda kasih sayang Allah yang tiada nilai..

P/s: Renung2kan selamat beramal..

4 dah tinggalkan jejak:

Mak Su said...

terima kasih dgn peringatan ini

zella y said...

setiap dugaan pasti ada hikmahnya...

sI tEDI said...

Melaka dah 4 kali SUbuh uan lebat sampai tengah hari.

mmg tenang dan sejuk!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

mak su: sama2 kasih :)

zella:yup betul tu

Tedi: mmg betul2 tenang la camtu :)