# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': baju kurung bese..baju kurung pesak gantung..kebaya..@ baju kurung moden...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 15, 2010

baju kurung bese..baju kurung pesak gantung..kebaya..@ baju kurung moden...

amboi....sume sekali aku nak..hahahahah klu ikut nafsu mmg nak pon...tapi aku rasa kna pilih salah satu la..actually aku de beli kain ela...tapi tetiba lak terasa tamak n konfius x tau nak buat baju apa...klu nak jimat baju kurung bese sebb mak boleh jahit..xde upah2...(kasi mak duit raya jer nnt :) ) kalau yang lain2 tu kna tempah..tapi rege leh tahan la...baju kurung pesak gantung rm 20@ 25 kbaya dalam 35 n kurung moden dalam 30...huh

klu ikut selesa mmg aku selesa semua kecuali kebaya sebb kebaya x leh pkai bila2 masa...maksud aku nak pi kerja jarang aku pkai kebaya...hahahah takut vouge sgt la pulak...gi pun aku jenis yang sempoi...korang rasa mana 1?? lagi satu la ni aku mmg dah jemu nak beli kain jarang2 sebb alasan x mo pkai inner...klu x pkai inner alamat bergumbira sakan la orang tgk aku punya body huh

klu pi kjer pun aku lbih senang berbaju kurung + pesak gantung n sesekali berseluar ngn blouse @ kemeja...korang suka yang mana 1...klu susah sgt aku buat baju kelawar je la hahahaha

p/s: dulu time sek suka nak reka2 jubah...heeeeeeeee


13 dah tinggalkan jejak:

wawa syaida said...

pendapat wawa...cantik kalau wat baju pesak gantung...nampak ayu, slim dan kemas je... =)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

wawa:slim yang x tahan tu hihihihi

zella y said...

zella suka pesak gantung...
selesa...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

zella: mmg best pun...hihihi

Mak Su said...

maksu mampu pakai baju kurung biasa jer.... huhuhu, nak cover body

[s][u][e][h][a][n][n] said...

maksu:ala...pasni try fesyen lain..pasti meletop :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

aku suka kebaya nyonya
tapi apakan daya
body telah menjadi tong dram :(

sI tEDI said...

baju kurung pahang!!

aku x pernah pakai kebaya!! sedih!! :(

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tini: ok jer nak buat pun..tong dram kan sexy huhuhu

tedi:yup..mmg idaman..pkai la kebaya mesti ko cun!wink wink

hans said...

baju raya dah tempat ke?
hehehe

[s][u][e][h][a][n][n] said...

hans: baju raya dah tempah..ni nak tempah baju lagi...pompuan kan hahahaha

HonEyBuNNy said...

pesak gantung cntik...;-)

iva saionji said...

pesak gantung pon cantik...kalau iva ikut keselesaan....hehehe...citer pasal kain tingat ade lebih kurang 10 jenis kain ela xhantar tempah...makaih...leh jual balik tuh..hehehe