# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': am dan pm
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 7, 2010

am dan pm

hahhahahah salam semua...ntah la nak kata nyanyuk x nyayuk lagi..aku waras...dah la hari isnin selalu di label hari paling bosan nak pg kjer...pepagi lak jam hp aku dah buat perangai..sapa yang salah..aku gak yang salah...set jam time tgh malam...sepatutnya 6.15 am..aku gi set 6.15pm...harus la x bunyi jam pagi tadi kan???? hampeh tol...sib x terlajak tido sampai kul 8..
angan2 nak bangun awal wat sarapan pun x dan dah...huh

terpaksa beli sarapan pagi tadi..malam ni aku nak set jam awal2 ckit...klu x haru la bangun lambat selalu...x leh dicontohi ni..okeh la bos2 dah de ni..aku nak buat2 rajin...ahakkkss :p

selamat bekerja semua, selamat cuti sekolah... :)

3 dah tinggalkan jejak:

sI tEDI said...

selamat bekerja.

ejaMaria said...

wahahaha... akak pernah kena gitu... sib baik alarm anak ade... dia pulak yg bangun kejut Mama die... hehehe

zella y said...

hehehhe...
zella pon prnah set jam mcm tu...
nasib baik member kejut..klu x...habis la...