apa nak taip eyh...ooo tul ker orang kata klu kita gi jenjalan, kita akan lupa sementara sume masalah kita...nak2 gi klu kita gi jalan2 kat kawasan air terjun ker...pantai2 ker...taman2 bunga ker (eh pi taman bunga best ker) atau yang lebih tepat berjalan jauh2 meninggalkan hiruk pikuk kesesakan kat kl ni..lalalalalala faktor2 ketenangan byk terdapat kat tempat2 camni..
Tapi tu sume bukan alasan kita nak lari dari masalah..cuma nak lupakan kejap..kadang2 bila kita pergi jalan jauh2 pun klu masalah tu amat2 berat confm2 la kita x leh nak lupakan..tol x? sekurang2nya meringankan n membuatkan kita dapat berfikir dengan baik...cuba la bayangkan klu kita de masalah pas tu kita gi kat tempat2 yang sesak2...panas n bising...pecah kepala la pulak kan...
lain2 orang lain la cara untuk melupakan sebentar masalah2 yang x penah lekang dari hidup kita sebagai manusia...hidup xde masalah x de r rasa mencabar kan??sume manusia akan diuji...cuma berat @ ringan jer..
klu ikut cara aku senang je..duk dalam umah sewa aku tapi kna la cari port yang best2 ckit..pasang kipas, sediakan bantal busuk , tutup tv, layan mp3 sure aku akan lupa sume masalah tu kejap..jawapannya tido la hahahhahahah
P/s: klu nak lupakan masalah pas tu mintak ubat kat doktor korang rasa doktor bagi x???lalallalalalalala kang doktor bagi ubat pelupa lak nnt :p



