jom teman pgi beli hadiah tuk kawan aku kawin leh x???? huh...aku mmg paling x lulus nak memilih ni..memula aku yang diamanahkan tuk pgi beli hadiah kawin kawan lelaki kepada kawan aku ni..tapi memandangkan hadiah kawin ni untuk pasangan yang akan berkahwin so x la susah sgt macam nak bagi hadiah besday :) ni...tetiba aku tersebut lak pijama...hehehe ntah knp dari dulu aku mmg suka jer nak suggest benda ni tuk bagi kat pasangan pengantin..heeeeeeee (kang bila aku nak kawin korang dah de idea nak bagi aku hadiah apa) hahahhaha ferasan..
tapi kawan aku kata okeh jer pijama tuh...hohoho aku suka..tapi sebenarnya dalam hati kawan aku tu dia x berapa nak setuju...just nak jaga hati aku la tu :p.. beli hadiah di last2 minit ni mmg aku x berapa gemar..makanya kami hanya dapat cari di tempat yang tersangat kurang glamour namun tu sume x penting. kawan aku kata yang penting ingatan n keikhlasan nak bagi tu..okeh2...aku turut perintah..
antara present yang kami jumpa n cadang nak bagi...hehehe hadiah2 standart la..cehhhh kawan aku dah pesan awal2..no hadiah2 yang luar biasa (hihihi xde baget la tu :p) ampun....

ni hadiah bese jer...reject :(

ok gak kan...tapi kawan aku x minat..cehhh bukan nak bagi dia pun

yang comel ni pun dia geleng isk isk

hohoho lagi la kawan aku xnak bagi...dia kata kawan dia laki grrrrrrrr

ni mmg cantik...baget agak besar :)

cam x beshhhhhh jer..nmpak bese...hampeh tol

aku dah penat pusing....cadang tu x ok..ni x ok...tapi ade pulak kawan aku nak kasi towel...mmg aku yang bantah awal2...x syok la kasi towel..diorang tu kan pasangan pengantin..nnt hantaran mesti dah de towel...ok2...ikut cakap aku walaupun bukan kawan aku....hahahahha
aku pilih ni tuk wat hadiah...tara
--
--
-
-
-
-
-
-
-
-

lampu tido :)
bila dah siap pilih aku x nak bagi pilihan lain dah...pening gak pale bila byk sgt choice ni...hope kawan ko suka hadiah yang ko bagi...cakap ngn kawan ko tu aku yang pilih hahahahaha
pada aku x kisah pun nak bagi apa sebagai hadiah kawain...mmg la gempak bila bagi hadiah yang luar biasa, mahal2 n besau...tapi jgn sebb nak dapat nama korang punya baget lari hahhahah yang penting rasa ikhlas n ingatan tu :)
p/s:aku selalu share hadiah kawin ngn member2... ok jer kan??? jimat

p/s: sume gambar ihsan dari pakcik gugel..