# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': pengalaman...10.10.10
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 11, 2010

pengalaman...10.10.10

salam korang..

wah npe ade yang senyum2 tu...syok erkk...owh selamat pengantin baru pada budak serumah saya semalam....selamat pengantin baru pada datuk angkasawan negara kita gak...pada yang lain2 yang meraikan perkahwinan, pertunangan, n sebagainya semalam...semoga semuanya baik2..

alf-fatihah pada mangsa korban yang melibatkan bas , van dan kereta...sumber kat SINI...kejadian yang berlaku lewat petang semalam...Takziah pada semua keluarga yang terlibat...aku sendiri terkedu ngn berita ni...semua dah ditakdirkan Allah..

macam2 pengalaman yang aku dengar ngn tarikh istimewa semalam...apa yang baik kita kita ikut..yang buruk jadikan iktibar..100 tahun lagi nak tunggu tarikh tu..huhuhu

p/s: ada gak yang bercerai semalam...sob sob...byk2 sabar erk sesapa yang terlibat..macam2 hal n ragam la manusia.

1 dah tinggalkan jejak:

Watierman, rmanbkr said...

Salam Dik Suehann.....putaran hidup tak kira apa tarikhnya....life goes on...it's just another date on the calender!!!Salam rindu....muah!