# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': asyik berjanji saja..tunai ermmm agak liat :)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 26, 2010

asyik berjanji saja..tunai ermmm agak liat :)

bila gaji sudah mula nak menghampiri selalu ade saja janji manis yang di tabur pada diri sendiri! klu jnji manis tu untuk lebih kepada kebaikan x pe jugak...ngeh ngeh ngeh yang biasa terjadi janji macam ni la...

bulan ni gaji x mo shopping online lagi la

bulan ni x mo bazir2 duit lagi la

bulan ni nak simpan lebih dari bulan lepas

amboi klu pasai berjanji hebat kan?? tapi selalunya susau nau nak tunai...baru tgk shawl, baju, ubat kurus...bla bla bla.... kat internet tu dah simpan impian macam2 kah kah kah

ok2..insyaallah bulan ni saya janji...tgk tu mau berjanji lagi...ye ye jnji sy bulan ni nak setel semua yang WAJIB bayar dulu...ade duit baki...SHOPPINg opppssss SIMPAN :p

p/s: bulan ni aku de janji ngn sapa2 x? ngeeeeeeeeeeee

5 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

hahaa..stndard la tu.bnja diri sendiri bahagia ape..kan...kan...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ketam: bahagia tau...walaupun x dapat nak mandikan diri ngn intan emas permata bagai :p

iva saionji said...

hikhikhik...iva pon dah gatai tangan nak shopping on9 ni ha....

Anonymous said...

maybe menyimpan wang kt Genting Sabtu ni kot??

misscrab83 said...

selamat ber 'genting' have fun...take care =)