# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': kalau dulu langsung tak pernah terpikir nak masak dan makan menu ini..tapi kini x lagi....
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 25, 2010

kalau dulu langsung tak pernah terpikir nak masak dan makan menu ini..tapi kini x lagi....

salam korang....

apa khabar? aku harap korang baik2 saja...ok kali ni aku nak cerita pasal spagethi....ala makanan stail2 itali tu...kalau cakap orang melayu mee pas tu ade kuah pekat kat atas ahhahahah. dolu2 aku x pernah langsung terpikir nak makan benda alah tu..bajet macam ishhhh sedap ker rasa dia...macam x best jer.. ade letak keju lagi tu...huhuhuhu x leh terima tekak melayu aku ni..

agknya sebb dah agk lama la duk kl ni...ade kawan2 yang macam2 stail...cuba resepi orang negeri tu, negeri ni...not bad la...bukan kita ikut benda x baik...daripada x makan sekarang dah jadi suka tol la...tapi xde r kata nak makan tiap2 minggu..tapi setakat ni aku hanya masak sendiri @ kawan aku jer yang masak aku balun...beli siap kat kedai x try lagi...mana tau lagi gempak rasa n harganya :p

ni la menu aku semalam....hebat x hebat sampai bertambah2 aku makan...tu la untung kalau gotong royong masak kat umah...huhuhu ( ni gambar dr google) puas hati makan..kalau masak kat kg cnfm la mak aku x makan...sebb mak aku x makan daging...xper2 nnt aku ubah ckit sampai mak aku makan hahahaha.

p/s: gara2 masak sambil msg n khayal semalam dapatla aku 1 tanda kat tangan...kena telinga kuali yang sedang panas tu..sob sob sob

1 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

aku pun dhjatuh chinta dgn spageti tp mls la nk buat sendiri....