# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': salam aidilfitri...maaf zahir batin :)
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 8, 2010

salam aidilfitri...maaf zahir batin :)

tema merah tahun ni huk huk huk

salam semua kawan2...kowang sumer dah kat kg erk...alahai syoknya..ok la mood nak tulis mmg dah xde..aku asyik pk nak balik kg jer ni...

aku start cuti raya 09/09/10 - 19/09/10 wakakakkakak....lama x ..hihihi (aku suka tau :))

Esok pagi seawal 6.30 pagi aku akan kuar umah untuk pergi cari bas n tiket huhuhu ..malas nak kuar lmbat2..sebb aku mmg teruja n x sabar nak balik kg...budak2 umah sume last day hari ni...pagi tadi sebelum gi keje memasing dah bersalam raya sob sob

malam ni aku nak pastikan umah sewa aku tu berada dalam keadaan selamat sebelum kami sume bercuti...kunci pintu, buka kepala gas, kunci tingkap, matikan semua suis, bla bla bla...
periksa beg n barang2 yang nak bawa balik...takot ade yang tertinggal... (paling penting baju raya hahahahha)

Ramadhan pun dah nak berlabuh ni...terasa sayu sgt2...semoga syawal tahun ni akan membawa keberkatan kepada kita semua.

ok la aku nak ambik kesempatan yang ada ni nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kat korang semua kawan2 blogger...sesapa yang dah kat kg tu mesti tgh bz giler la ni...yang nak balik kg malam ni, esok tu hati2 drive...semoga selamat sampai ke destinasi dengan selamat..x lupa juga dalam kita bergembira sedekahkan al -fatihah kepada mereka2 yang telah terdahulu meninggalkan kita semua.

p/s: maaf zahir batin...

5 dah tinggalkan jejak:

zella y said...

selamat hari raya...
maaf zahir batin...

semoga ceria2 di aidilfitri...

eT said...

salam Aidilfitri...

el said...

slmt hari raya maaf zahir dan batin
slmt balik kpg jugakkkkkkk :)

Emy Amir said...

Selamat Hari Raya Sue...Maaf jika sepanjang kiter kenal ader kata2 atau perbuatan yang menyinggung perasaan ye! ;)

aku_tiewa said...

selamat hari raya
maaf zahir batin jgk..hihi