# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': 24 ramadhan...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 3, 2010

24 ramadhan...

salam korang....sihat ker? puasa ok lagi?...harap semuanya baik2 erk.. terasa masa sgt cepat tol berlalu...sedar x sedar dah 24 hari kita di bulan ramadhan ni...alahai sedih pulak bila bulan puasa ni dah nak ke penghujung..

erm aku tau rata2 dah sibuk ngn shoping, buat kuih raya (yang ni mungkin x ramai termasuk aku huhuhu) persiapan itu, persiapan ini...kemas umah bagai...aku? tahun ni bese2 jer...lmbat gi nak balik kg...ikut perkiraan aku hahahah khamis depan baru balik....(awal2 pagi subuh baru gerak cari bas n tiket) ye r rabu tu aku kjer lagi...nak2 pulak makin nak dekat raya keje kat opis berlambak2..hohoho..

shopping?? mungkin esok aku akan redah jalan tar untuk kali kedua dalam bulan pose ni...bese r aku bujang, adik kirim tu la, akak kirim ini la...mmg aku la jadi sasaran..lagi pun keperluan aku sume dah ada...kira ambik pesanan orang hihihi ....yang syok bila pgi saat2 akhir ni cmfm orang ramai macam satu lautan manusia...bila dah ramai aku akan cari benda yang betul2 nak jer...xde masa nak pk beli benda lain..hahahah jimat ckit duit...

kuih2? memandangkan aku x dapat nak spend masa beberapa hari before raya kat kg, so aku x dapat la nak bakar biskut raya ngn mak n adik2...aku orderla ngn member dalam 3 4 jenis...dah 2 tahun aku sponser biskut raya, adik beradik lain sponser la kerepek ker....kordial ker...sponser tenaga ker ( bagi adik2 yang x keje lagi :p ) memasing ada bahagian sendiri...ringan ckit mak...tu pun mak gigih gak nak buat kuih2 tradisional tu sendiri...(rempeyek, kek kukus, bahulu lapis)

owh..malam ni mungkin akak aku datang umah nak angkut sume kuih..ye r aku kan balik naik bas...camner nak bawa balik kuih2 tu kang...dia siap cakap ada lagi x apa2 nak bawa balik...hahahha aku dah siap packing dah...ringan beg aku balik kg kang..huhuhu

okeh la...nnt aku cite lagi erk...aku klu menaip memula je malas, bila dah menaip x mo berenti lak...

P/s: nak layan lagu2 lama hari raya... :)

7 dah tinggalkan jejak:

el said...

sopin lg syiok betul eh
oo semua dah ada eh..syoklah raya..k.el ni ape pun belom lg..tuk anak2 dah setel..hehehe last minit baru nak sopin mopin

[s][u][e][h][a][n][n] said...

k el:hahahah pompuan kak...selagi x raya mmg camtu la.. :)

eT said...

kn cek list bebetui tuh...hehe

misscrab83 said...

aku blk selasa pagi...kuah pun beli batang buruk jer.baju raya blum siap (dh mcm xde mud nk raya ni) soping raya pun blum...

hans said...

esok nak survey baju raya
hohohoho

P/S : Nak Buat Kejutan Tapi Tiba - Tiba....Hahaha!

[z@ck] said...

serius aku tak sedar pun dah masuk 24 hari dah posa..

athirah said...

yer2....raser mcm bru jer pose...tut2 hari jum nie da nk rayer....hohohoho