# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': lambat pulak nak balik kg ni...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 4, 2010

lambat pulak nak balik kg ni...

pagi kawan2...udah bangun ker korang ni???? alahai klu tgh diulit mimpi pun aku faham...ahhahaha nak2 lagi cuti2 gini...aku??? bese r sabtu mmg kna kjer...

hari ni pgi mana korang? kemas umah??? buat kuih?? bagus2...pada kawan2 yang dah sampai kat kg halaman tu mesti syok giler kan...

aku raya umat2 kat kl ni masih ramai lagi....ade baki 3 hari lagi nak kejer...huhuhu bosan lak rasa..lmbat gi nak balik kg nih..xpe2 aku balas balik ngn cuti raya lama2 hahahaha

huh bersin dah 16 kali pagi ni...alo pasai apa ni....soh2..x mo r selsema...aku nak raya wawawawwa

erm ptg ckit pas asar nak pi jalan tar...nak cari apa lagi erk?
  • baju melayu abah
  • tudung raya aku
  • baju kelawar corak batik adik & akak aku
  • kerongsang 1-2
  • manik
  • cukup la tu hahahhaha
harap2 aku dijauhkan la dari melakukan pembaziran...amin :)

p/s: balik keje kang nak tido jap r...baru ade energy nak jalan ptg kang kah kah kah
p/s: selamat berhujung minggu, selamat membeli belah...selamat semua.

4 dah tinggalkan jejak:

hans said...

semua dah dkt kampung dah nih
hahahahah

P/S : Jom Makan 'SAQ'

hans said...

meh komen kejap pasal iklan raya tv3 yang baru nih

P/S : Iklan Raya Aidilfitri TV3 Tahun Nih Macam Ada Tak Kena! Ini Bukan Hari Natal....

misscrab83 said...

nsb baik jumpe along aritu...finally ade gak kbj raya ku...thnx...

FyZa said...

selamat hari raya aidilfitri..moga kita b'oleh keberkatanNya..;)