# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': rm 600????
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 23, 2010

rm 600????

salam pagi isnin semua...pagi ni terasa segar selepas menahan sakit kepala dari ptg semalam sampai ke malam...ntah x tau puncanya...barangkali angin kot..

erm apa nak cerita erk...owh hari sabtu ptg aku pgi ke mini pasaraya depan umah aku tu...maklumlah hari cuti boleh la masak lambat2...dah alang2 mau pgi beli kuih sekali..sampai dalam pasaraya cepat ambik barang yang betul2 nak beli daun limau purut n serai dan air 100 plus..masa tiba kat kounter jurujual tu marah2 ngn costumer sebelum aku...yang aku cuma dengar,

jurujual: lantak la...aku puasa ker x puasa...ko ingat costumer sentiasa betul...jgn ingat la sume costumer tu betul

aku: aku diam jer sebb xde kna mengena ngn aku

dalam keadaan marah jurujual tu punch la barang yang aku beli...total 600.. mak ai????? kak klu ko marahkan costumer tu usahla buat naya kat aku...3 barang ni sampai ke 600?? huhuhu sob sob...aku mampu senyum lagi tu...owh silap2 ape aku tekan ni?? sib la dia minta maaf kat aku awal2..dalam hati aku 'jgn la ko libatkan aku sekali...aku costumer gak...huhuhuhu'

huh..iktibar tu..buat kje dalam keadaan marah2 mmg camtu la jadinya..yang aku malu masa akak tu tgh marah2 depan kawan dia india lak tu...siap akak india tu kata sabarla...u kan pose..aku senyum jer dalam hati hahahahhaaha

dah settle bayar aku cabut awal2..besela..semua orang penat time pose tapi kawal ckit marah tu :p

p/s: beli kuih pisang molen, kuih kacang n pulut panggang..nyum2 sedap.

5 dah tinggalkan jejak:

Arief Arf said...

eh mane bleh jurujual tu nak marah2 customer die plak..

X)

FyZa said...

bln posa nie sapa yg cpt angin 2 mkin b'tmbh la anginnya..huhu

FyZa said...

bln posa nie sapa yg cpt angin 2 mkin b'tmbh la anginnya..huhu

hans said...

kak tu period la kut
hangin semacam jer tu

P/S : Digi Sayang Aku Agaknya! Hahaha

Solehah said...

huhu..tu bukan pasaraya dia sebab tu dia buat perangai. cuba kalau kedai dia, mesti la customers always rite kan..