# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': mood saya okeh hari ni....hahhaha berkat bulan ramadhan
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 19, 2010

mood saya okeh hari ni....hahhaha berkat bulan ramadhan

okeh...aku liat sikit mau menaip bulan2 pose ni...hihihi asyik kuar masuk blog tapi x tulis pape heeee...hari ni rasa mood okeh ntah la sebb pose masih penuh lagi kot :p

malam tadi aku kepenatan...lepas solat terawih aku gigih lagi ke dapur nak masak sambal goreng tempe + ikan bilis + kacang...(request dari kawan2) minggu lepas mak buatkan sambal goreng ni kat kg, aku bawa balik kl tapi dah hbis so kawan2 kat umah nak lagi...buatnyer mmg senang tapi x sehebat mak aku buat la..dengan hujan lebat n kilat2 kat luar tu aku yang kat dapur tu x rasa sejuk pon....siap sambal goreng masak nasi goreng tuk sahur lak...senang bangun tinggal panaskan jer...xyah masak lauk2.. berpeluh2 la aku...siap masak terus mandi..hahahah duk umah batu time malam mmg panas.

hari ni mau masak apa tak tau lagi...tunggu balik kang buka peti ais baru la idea sampai..ade sotong, udang, ayam n ikan...bayam, kacang buncis, taugeh dan cendawan..

Bisnes detox bulan pose ni alhamdulillah...syukur...sapa x try lagi jom la cuba..

P/s:sekarang hari2 hujan... kalau x petang , tghari..klu x tengahari malam...sejuk bumi :)

6 dah tinggalkan jejak:

Mak Su said...

maksu suka sambal goren tempe tapi maksu masak dia jadik tak macam orang lain punyer... ada tektik tertentu ker? ada resepi? hehehe

[s][u][e][h][a][n][n] said...

mak su: tu namanya sambal goreng tempe maksu :)

xde tektik pon..bese2 jer

misscrab83 said...

suke smbl kentang hostel tu...nk plz...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ketam: iskk...eh bukan ko dah tahap terror masak ker...cuba ko masak sendirik :P

eT said...

cam sedap jek sambal tempe tuh...huhu

[z@ck] said...

weyh..sambal ikan bilis..sedap tuu