# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': JOM KITA BUANG TOKSIN
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 1, 2010

JOM KITA BUANG TOKSIN

Detox Foot patch

Apa yang terjadi apabila toksin berlebihan berkumpul dalam badan? Toksin yang berkumpul dalam badan boleh mengakibatkan tubuh merasa letih dan lemah. Mereka juga mudah dihidapi penyakit.

Bagaimana toksin terjadi?

  • Amalan memakan makanan segera,berlemak, zat pengawet, perisa tambahan, pewarna tiruan dalam makanan dan minuman.
  • Merokok
  • Memakan buah-buahan atau sayur-sayuran yang diawet dengan bahan kimia.
  • Memakan daging merah yang diawet atau disejuk beku.
Tanda-tanda dalam badan kita ada toksin:-
  • Seseorang yang mempunyai toksin berlebihan dalam badan akan merasa letih tanpa sebarang sebab, susah bangun tidur dan bahagian keliling mata gelap.
  • Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah peha dan sebagainya akan kelihatan gelap daripada warna asal.
Manfaat menggunakan DETOX FOOT PATCH:-
  • Untuk melegakan sakit tumit dan tapak kaki
  • Badan menjadi segar dan bertenaga
  • Meningkatkan kadar metabolisma dalam badan
  • Mengurangkan kadar tekanan darah tinggi
  • Membantu merawat masalah jerawat
  • Membantu melegakan sakit pinggang
  • Menyingkirkan toksin dari badan dengan menyingkirkan bahan buangan yang ada di dalam sistem
  • Mengurangkan ketegangan otot dan membuang air berlebihan dalam badan
  • Mendapatkan tidur yang lena
  • Boleh mengurangkan berat badan
  • Mengurangkan bau kaki
Cara menggunakan Detox Foot Patch:-

anda hanya perlu menampal koyok tersebut selama 5 hingga 8 jam semasa anda tidur untuk membuang toksin dan hasilnya koyok tersebut akan menjadi hitam kesan daripada pengeluaran toksin daripada badan. Adalah disyorkan untuk digunakan setiap hari. Walau bagaimanapun anda juga boleh memakai detok foot patch ini selang sehari @ 2 hari setelah anda berjaya mendapatkan hasil yang memuaskan.

Contoh pemakaian Detox foot Patch:-

gambaran detok foot patch

1) Buka pelekat

2) Lekatkan bahagian yang bertulis di atas pelekat

3) Pastikan bahagian yang berherba mengadap telapak kaki anda

Setelah 5 hingga 8 jam memakai detox foot patch

kalau masih x faham lihat cara yang ini :)

Tidak sesuai Untuk :
  • Pengidap penyakit jantung
  • Pengidap kencing manis
  • Wanita mengandung
  • Ibu yang menyusukan bayi

Untuk kesan optimum :
Disarankan untuk memakai Foot Detox Patch selama sebulan atau sehingga warna hitam pada pelekat berkurangan.
Tampal setiap kaki dengan 1 pelekat selama 5 malam, rehat 2 hari dari memakainya (ini bertujuan untuk mengumpul toksin yang tersumbat dalam badan kita) kemudian pakai semula selama 5 malam, rehat 2 malam dan seterusnya.
Bagi yang ingin mengambil produk perlangsingan badan, anda disarankan untuk membuat detox (buang toksin) dulu sebelum mengambil produk tersebut. Jika toksin banyak dalam badan, proses penurunan berat badan akan jadi sangat perlahan.
Sebagai permulaan, dicadangkan agar menggunakan 7 hari (seminggu) berturut-turut untuk melihat kesannya. Walau bagaimanapun, kesan adalah bergantung kepada tindakbalas tubuh individu masing-masing.

HARGA :

1 keping = Rm 1.50
p/s: 1 keping untuk sebelah kaki, so sepasang = rm3

Harga barang tidak termasuk harga pos.

KALAU NAK BELI BOLEH LA

email: sue_capri81@yahoo.com
ym:rna_0718@yahoo.com


SELAMAT MENCUBA...PASTI TIDAK MENGECEWAKAN.

9 dah tinggalkan jejak:

Mak Su said...

wah bagus ek, murah gaks.. tapi biar maksu buat checkup dulu ler

Emy Amir said...

eh, murahnyer 1 keping...! selalu beli kinohimitsu tu, mahal tak tentu pasal...huhuhuh...yg penting tang kurus tuh...hehehhe

[s][u][e][h][a][n][n] said...

maksu:erm..ckek up maksu jgn x chec up.

k emy: kinohimitsu tu jenama..mmg mahal..fungsi sama jerk. tang kurus tu mmg syok tapi kna memula je pkai hahahaahha

fikaryna said...

harga ok ek..aku rase badan aku banyak nih..hehe..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ryna: ko x leh pkai..anda sudah termasuk golongan wanita mengandung..faham :p

sI tEDI said...

Pernah pkai dulu. beli dekat cosway. masa zaman muda2 :))

[s][u][e][h][a][n][n] said...

tedi: bukan ko muda lagi ker skang nih :)

hans said...

den teringin nak guna tapi xberkesempatan
hehehe


cuba ekau bagi pandangan sikit jika ekau berada ditempat orang2 nih

P/S : Entry 18 Tahun Ke Atas Sahaja : Tiba - Tiba Rasa Takut Mahu Menggunakan Tandas Awam!

Solehah said...

owh..nak beli kat mana benda ni?