# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': isnin yang lemah..dan x berapa ceria
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 16, 2010

isnin yang lemah..dan x berapa ceria

salam...

hari ni baru puasa yang ke -6...huh kejap jer masa berlalu...aku sgt x larat hari ni...x ceria langsung...nak kata x sahur, aku bangun pagi tadi...ala ngade la tu mentang2 semalam (sabtu n ahad) sahur n buka kat kg. bila dah blik kl semula..macam2 la :p

erm tiada gambar makan dalam blog aku sepanjang 6 hari berpuasa ni...aku berbuka ala2 jer...semua masak ok! tetiba lak kawan rumah akau kata hari ni nak buka ayam golek..huh..ermm ok jer la..sesekali leh la..actually aku suka lagi masak untuk juadah berbuka ni...seronok :)

malam bulan ramadhan ni aku rajin beno tido awal... lepas solat terawikh lepak tgk tv jap..dah nak masuk tido..bukan apa..mata ni x larat nak jaga...kul 10 aku dah lemau..klu ambik air 100 plus masa buka cergas kot??? macam iklan dalam tv tu :p

p/s: macam2 aku ambik kat kg semalam bawa balik kl...kacang botor, bendi, cili padi n kunyit hidup..huhuhu sume tanam :) jimat2

4 dah tinggalkan jejak:

Nadiene said...

awal2 puasa maybe belum biasa kan, nanti dah tak lepak kot,, :D

Jemputan kepada semua blogger:
kontest contact lens raya!

[z@ck] said...

masak?bila nak jamu aku?hehehe

[s][u][e][h][a][n][n] said...

fid:hihihi mungkin kot.. :P

Zack: huh bukan hang lagi terror masak macam2 ke kat sana? :)

hans said...

wah
masak jimat kan daripada beli

P/S : Alhamdulillah! Sekarang Ada 4 Buffered Earning! Some Tips About How To Get BE From Nuffnang?