tip yang aku tau n penah dengar..
before korang make up, ambik 2-3 ketul ais n sapu kat muka...grrrrrrrr mmg la sejuk..fungsi utamanya untuk mengecilkan pori2 muka kita di samping menegangkan n bagi fresh cket muka..walaupun cara ni x hapuskan sume peluh after make up, tapi sedikit sebanyak dapat mengurangkan peluh..masalah ni xkan berlaku sama sekali klau korang make up dalam air cond..tu mmg la dikecualikan...tapi ngn cuaca yang sebegini kat malaysia ni..aduhaiii
ade tips lain??? kongsi r..
P/s: make up gi kje ala2 jer...x penah sampai kehabisan barang make up sebb guna x seberapa :p x tergamak nak make up tebal 2 3 inci hubhuhuhu

