# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': Ahlan wasahlan ramadhan..
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 17, 2009

Ahlan wasahlan ramadhan..

selamat datang ramadhan 1430..alhamdulillah harinya semakin hampir..rasa x sabar sgt nak tunggu bulan puasa..bulan yang penuh dengan keberkatan ni...(ade ke orang yang x suka bulan ramadhan ni?)

Persiapan bulan ramadhan?? bagi aku sediakan hati yang ikhlas...kekuatan fizikal n mental n pengetahuan mengenai bulan mulia ni...mudah2han ramadhan kali ini membawa 1000 ketenangan n keinsafan buat kita sumer yang bergelar manusia..

Oleh itu marilah kita bermaafan sesama kita sebelum bulan puasa ni...jgn ingat nak raya jer kna minta maaf tau...buang segala yang buruk, ambikla yang jernih... :)

P/S: jom sama2 kumpul byk2 pahala bulan puasa n bulan2 yang seterusnya..Amin

4 dah tinggalkan jejak:

misscrab83 said...

kosong-kosong yer along.
slmt menjalani ibadah puasa...

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

wei kosong2 gak..aku kan suka sakitkan ati ko..
minta maaf yer.. selamt menyambut bulan ramadhan..
macam la kita puasa sama2 ceh!!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

sama la aku gak...0-0 erk cik ketam

[s][u][e][h][a][n][n] said...

sama la kita...selamat menyambut bulan pose..huhuhu :p