# # 2 # 3 'sebuah persinggahan sementara': perkara biasa...
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 20, 2010

perkara biasa...

adeh....aku nak marah..angin aku x ok...aku nak nangis....nak makan byk2...nak minum coke ngn twisties cheese..sakit kaki..lenguh2..sakit kepala.. muntah2...badan byk angin...pantang de anggota badan yang kna sentuh pasti akan erkkkgggghhhh...x senonoh tul..

aku nak rest hari ni.. minum air suam ngn hirisan halia muda ok kot sakit pewot ni..huh.. x larat nak taip dah..

P/s: mak kata owang pompuan x elok makan sayur2 sejuk n minuman yang berkarbonat..ia boleh mendatangkan angin...betul ker??? mak sayur sejuk tu sayor apa erk..sayur dalam peti ais ker? jelir

9 dah tinggalkan jejak:

zella y said...

get a good rest ye dear...
sayur yg sejuk contohnya mcm timun kot... ;)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

sayur sejuk macam bayam ais kut

Sharinginfoz said...

twisties cheese sodap kan...

Dah Cancel Kad Kredit

Apasal Ramai Peminat Cik Epal????

myQza said...

he he he he..
sayur sejuk tu macam timun ke?

take a rest!

el said...

sengugut mai kot ni..hehehe
klik2 valentine day

Solehah said...

oo..isk3..kesian..banyakan rehat..then tuam2 la sikit perut..latak minyak angin bnyk2..tak tahan sgt mkn ubat yeh..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

zella: aah la..rami kengkawan cakap camtu..dah la mmg suka makan timun. huhuhuh


love say:wow menarik tu..sat pk :p

tnie:bayam..tapi aku mmg suka bayam...camni ni??? :)

sharinginfoz:i like twisties cheese..tapi x leh amik selalu :)

tedi:mungkin kot ted..aku suka makan timun..tapi jus timun aku x minum..hihihi

k.el: akak mmg bijak la..tu la simptom bila dia nak mai..

solehah: huhuhu tq2..dah buat malam tadi..fuhhhhh mmg lega sgt..petua lama jgn ditinggal :)

Anonymous said...

kau ok tak ni dear???
alalalala cayang2 bucuk2..
meh aku peluk meh..

bg elok sikit rs tak sihat badan tuh
heeeeeeeeee;)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

jane: dah tua...macm ni la jane..huk huk huk